dag 7 vrijdag 11 juli dagje niets

11 juli 2014

Nou ja dagje niets.....
ik zou een wasje draaien en we zouden lekker wandelen op en om de camping, lekker duik nemen in het meer etc.

nou we werden wakker met flinke plensbuien. Die hadden we gister ook gezien. Wolkbreuken. Alleen duurde deze een paar uur. Dus dan maar even op de luxe manier 》wasmachine en droger :-)

Broodjes gehaald bij het restaurant en na het eten dan maar lekker wat rust in de camper door wat aan te rommelen.
Lieke heeft aan haar reisverslag gewerkt. De andere twee even digitaal entertainment gehad.
Aan het einde van de ochtend werd het droog. Toen zijn we meteen maar een ronde gaan maken. Wauw wat is dit mooi.
Eerst kikkers en padden gezocht. Met dit vochtige weer wil dat wel. Daarna heel veel dikke slakken gezien, meerdere spechten, zwaluwen en andere vogeltjes...
Hier heeft de tijd echt stil gestaan.
Vanmiddag even minigolf gespeeld op een geïmporteerde baan uit Nederland. Ouwe meuk maar de lol was er niet minder om. Zelfs de extra hindernissen in de vorm van plassen water waren lol.
Vanavond lekker pannenkoeken gegeten met speltmeel uit Best. HEERLIJK. Morgen het restje als ontbijt.
Morgen ook er weer op uit. Op de planning staat Het middelpunt van europa, vilnius en een kasteel in trakai. Ben benieuwd.

1. Opa sjaak:
    12 juli 2014
    eigenlijk hadden jullie helemaal niet zo ver hoeven te rijden,
    regen hebben wij hier de afgelopen dagen ook genoeg gehad er is vandaag meer gevallen als normaal in hele maand en kikkers horen we hier ook kwaken. Maar wel heel erg goed van jullie om ook even een dagje rust in te lassen. Hoop dat Arjan niet te veel last heeft van zn voet en ja pannenkoeken van Best's speltmeel zijn heel lekker.
    Hoop dat jullie het nu droog gaan houden en goede reis verder