dag 32 dinsdag 5 augustus LEGOLAND!!

5 augustus 2014 - Billund, Denemarken

Na 5 weken rondtoeren was het vandaag zover. We gaan naar Legoland. De kids hebben zich de afgelopen 5 weken prima vermaakt. De camperreis was fantastisch, na even scgakelen was ook het laatste stukje met de tent een geweldige ervaring, maar nu legoland. Wij waren een beetje bang voor teleurstelling maar die was er gelukkig niet. We hebbdn ons werkeljjk de hele dag van 's morgens 10.30 tot 's avonds sluitingstijd 20.00 uur vermaakt in het park. Floor mocht overal mee in en deed dat ook met volle overgave! We hebben miniatuurhuisjes en gebouwen gezien die we ook in het echt gezien hebben op onze trip. We zijn in een kanowaterbaan geweest, het spookhuis, drakentochtje, atlantis, 4d folm van lego chima gezien, robotjes bestuurt, natuurlijk met lego gespeeld etc. Aan het begin van de middag een klein buitje gehad maar verder lekker droog gehouden. Jammrr dat de meeste attracties om 19.00 uur er al mee stopten terwijl het park nog een uur open was. Maar heerlijk genoten!!!
Op de terugweg hebben we in Ribe nog een ijsje op. Wat een lol vandaag.
Morgen pakken we de boel weer op. We rijden langs Ribe en gaan via de kustlijn van Denemarken weer richting huis.
's Avonds zullen we wel ergens een hotelletje pakken.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl