dag 33 woensdag 6 augustus. Ribe》Romo》Nendorf

6 augustus 2014

Vandaag begint de terugreis naar huis. We hebben echter nog een paar dingen gezien voor onderweg dus zal het ergens een hotelletje zijn en morgen verder.
We rijden als eerste naar Ribe. Mooi oud stadje waar we veel gebouwen uit legoland herkenden. Veel water valletjes. Daarna doorgereden naar Romo (reumeu) dat is een eiland voor de Deense kust. Het staat bekend om zijn lange zandstrand en de wadden. Heel veel vogels komen erop af. En dus ook toeristen. Soms heb je geluk en spot je ook zeehonden. Helaas hadden wij dat geluk niet maar wel veel aalscholvers gezien. Het wad was mooi om te zien. Dat hadden de kids nog niet gezien. Ze hadden ook geen voorstelling hoe dat was. Op niet alle plaatsen mocht je het wad op. Dit in verband met de vogels.
Op een plekje mochten de kids het van ons uitproberen, even een klein stukje wadlopen. Lieke wikde eerst met haar slippers en vond het raar dat dat niet mocht van ons. Dan wordt je voet toch vies???
Nou niet alleen je voet hahaha
Floor was de slimste. Die wantrouwde het geheel en liet Bram en Lieke voor. Haha toen ze zag dat Bram en Lieke tot hun kuiten in de drek stonden bedankte ze vriendelijk. Daarna zeker een half uur bezig geweest Bram en lieke weer enigzins moddervrij te krijgen.
Toen konden we onze weg voortzetten.
In het laatste Deense dorp ons geld opgemaakt en toen Duitsland in.
Net voorbij Hamburg een hotel opgezocht.
Leuk echt duits Gasthaus.
welterusten